piątek, 27 kwietnia 2012

DELENA SCENE! 3x19, 3x20

Hey! Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam.
Na początek pomówmy o TVD 3x19. DELENA SCENE! Nareszcie! Czekałam 3 sezony by to zobaczyć !
Te jej podglądanie xd.
Tylko kiedy Jeremy się zjawił to omało nie rozwaliłam komputera ; D
Gdyby nie on, to może... ; p
Oh, oczywiście kolejna dobra wiadomość, Tyler wrócił! Ciekawe co powie na temat Klarolina.. Mam nadzieję że trochę będzie się działo :D

Według mnie, jako Delena Fan odcinek 3x19 ( Heart of Darkness ) był najlepszym odcinkiem do tej pory ;)


Teraz, odcinek 3x20 ( Do not go gentle ). Elena naprawdę mnie wkurzyła! To znaczy, najpierw się całuję z Damon'em, a potem zaprasza Stefan'a na tańce ?! To już było żałosne...
Eh, i ta scena między Klaroline ;d

A wy, co sądzicie? Jakieś uwagi ?
- Pozdrawiam, Martynkaa . ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz